19 March, 2007

De ting man går igennem

Jeg går igennem meget ondt p.g.a. Java og p.g.a. Windows og især p.g.a. kombinationen af de to.

Jeg er omgivet af ellers intelligent og fornuftige mennesker på mit arbejde (hvilket jo er heldigt), men en gang imellem bliver man nødt til at gå til yderligheder for at bevise at tingene rent faktisk virker som de skal.

For eksempel er det ikke alle, der forstår sig på nye teknologier som Maven. De siger det "ikke virker." Jeg har svært ved at forestille mig, at et Java værktøj som Maven kan virke meget anderledes i Windows end alle andre steder, men de insisterer på at det ikke virker, så nu er jeg ude i at besnudle min fine nye MacBook Pro med Windows (under QEmu - det skidt får ikke lov til at røre direkte ved mit hardware). Så jeg kan bevise for dem, at alt virker som det skal - selv under Windows...

1 comment:

  1. Hvem der dette dizz i virkeligheden til ?? Hvem er den teknologiforskrækkede person... ?? Men stakkels æble der skal køre Windows, jeg bliver helt dårlig :-( Kan du i det mindste ikke sætte den til at køres windows-kylling (vista) så ligner det i det mindste noget som den kender OSX *lol*

    ReplyDelete