29 March, 2007

Kollegaer

Ikke et ondt ord om mine kollegaer, jeg er meget glad for at arbejde hvor jeg gør. Der er dog nogle dage, hvor jeg godt kunne tænke tilbage på de dage hvor jeg var i NeoConsult. Jeg er ret sikker på, at jeg maler et lyserødt billede af NeoConsult, men det er nu engang sådan som jeg husker mine kollegaer.

Der var for eksempel intet tidspunkt i NeoConsult hvor jeg havde lyst til at skrive følgende i en commit message:

Added missing javax.mail dependency.
Dammit people, if you get "package does not exist errors" it most likely means that you did not include the correct library, not that some woodoo should do everything for you.
This is not rocket science.


Med tilhørende svn diff:

Modified: myproject/trunk/pom.xml
===================================================================
--- myproject/trunk/pom.xml 2007-03-29 11:50:10 UTC (rev 762)
+++ myproject/trunk/pom.xml 2007-03-29 11:54:18 UTC (rev 763)
@@ -225,6 +225,16 @@
<artifactId>hibernate</artifactId>
<version>3.2.0.ga</version>
</dependency>
+
<dependency>
+
<groupId>javax.mail</groupId>
+
<artifactId>mail</artifactId>
+
<version>1.4</version>
+
</dependency>
+
<dependency>
+
<groupId>javax.activation</groupId>
+
<artifactId>activation</artifactId>
+
<version>1.1</version>
+
</dependency>
</dependencies>
<profiles>
<profile>


Jeg mindedes heller ikke at have set dette nogen steder (selv om jeg ikke kan afvise det):

} catch (Exception e) {}

Jeg følte aldrig trang til at skrive:

Do [insert co-worker's name]'s work for him...

i min time registrering.

Men det er nok bare mig, der maler et meget lyserødt billede af mine tidligere kollegaer...

1 comment:

  1. Anders alle kan jo ikke være lige så kloge og seje og gode og dejlige og søde som dig vel :-D

    ReplyDelete