02 March, 2007

Undskyldninger for at sove længe

Jeg er rimeligt sikker på, at der er mange bloggere, der skriver om ungdomshuset i disse tider... Det vil jeg ikke gøre, jeg vil blot notere, at det har været alle tiders undskyldning for, at bus chaufføre og andre HUR ansatte blev hjemme i sengen i stedet for at tage på arbejde. Så os, der forventer at kunne komme på arbejde til tiden skal have fat i HURs (ikke særligt kønne) hjemmeside.

Det blev jeg ret træt af, så jeg greb min gode gamle DashCode og lavede en lille widget, som viser den relevante information.

3 comments:

  1. så jeg greb min gode gamle DashCode og lavede en lille widget... eller du brugt lildt tid på det gjore du ikk ?? Men sejt nok... Så må vi bare håbe at HUR eller MOVIA eller hvad fanden de nu hedder kan finde ud af at opdatere deres hjemme siden. Det kan jo være at bussen ikke køre så deres web-folk ikke kan komme på arbejde og skrve på hjemmesiden at bussen ikke køre ;-)

    ReplyDelete
  2. tjoeh... i går og i morges... DashCode gør det hele så meget lettere :)

    Det er rart at være OS X bruger ;)

    ReplyDelete
  3. men en rigtig sej widget... :-) Og lur mig om jeg ikke lige så den inde på Appels hjemmeside ?!? Hvor sejt er det lige ;-)

    ReplyDelete