19 June, 2007

Mere mail udveksling

Mere mail udveksling imellem den dumme kunde fra helvede og jeg:

"Hej Anders
Jeg har direkte kopieret dit kode ind i mit eget, og jeg har lidt svært ved at køre test-casen ..."

Mit svar:

"Så vil jeg anbefale, at du får kigget på junit, så du kan køre den..."

Oversættelse: "HVOR FORBANDET SVÆRT KAN DET VÆRE AT KØRE EN UNIT TEST?!?"

"Når du har sat et test miljø op og kørt det er du velkommen til at sige til, hvis du stadig oplever nogen problemer, der er relateret til vores SOAP services."

Oversættelse: "SKRID UD AF MIT LIV INDTIL DU HAR LÆRT AT LØSE DINE EGNE PROBLEMER SELV!!!"

1 comment:

  1. Er du stadig ikke sur !?! Og hvornår kommer: "Skrid ud af mit liv - the movie" jeg glæder mig MEGET MEGET MEGET !? Men alle kan jo ikke være ligeså kloge og gode og seje kode-kællinger som dig vel ?!

    ReplyDelete