30 December, 2006

Jeg blev træt af at slås med typo


Efter i lang tid at have forsøgt (mindre end 10 minutter af gangen) at have fået typo til at makke ret.
Jeg har lært ikke at stole på at man kan opgradere typo.
En dag får jeg sikkert taget mig sammen til at inst
allere en ny typo og få den til at virke.

Indtil da vil det være denne blogger.com blog.

Denne blog er nok lidt "rough" indtil jeg får den tilrettet så den bliver lige præcis som jeg vil have den, men det er en måde at kommunikere mine tanker indtil da, i det mindste...

5 comments:

  1. Velkommen i klubben. Jeg gav også op i forhold til at hoste min egen blog. For meget tid gik med at opdateringer og patche sikkerhedhuller i softwaren. Det var ikke det der var meningen.

    ReplyDelete
  2. Ellers kan jeg da anbefale wordpress - og hvis man nu bare, som jeg, ignorere alle updates er det slet ikke så stort et problem :)

    ReplyDelete
  3. Tjah, men jeg gider ikke rigtigt vedligeholde en php installation, selv om det jo er lettere på en OS X server, hvor apple tager sig af det meste...

    ReplyDelete
  4. Tjo, men hvis man nu også bare ignorerer php updates så er det lige så lille et problem! (så længe det varer)

    ReplyDelete
  5. Indtil nogen udnytter en af de MANGE php exploits der er i omløb...

    ReplyDelete