16 January, 2007

Nye rutiner

Hvor er det svært at vende sig til nye rutiner. Bare det at have lidt længere på arbejde om morgenen og at skulle lidt tidligere ud ad døren om morgenen. Ikke fordi jeg har langt, som sådan, men kombinationen af at have 20 minutters transport i stedet for fem, og at have normal mødetid klokken 9:30-ish i stedet for 10-ish er noget af en omvæltning.

Bare det ikke at have tid til alle de små ting jeg plejer at lave om morgen (som at skrive blog og læse /.) kan være hårdt.

2 comments:

  1. altså et blog indlæg om måneden er jo altsp ikke godt nok :-( Men ja alle nye ting krever til vendning men jeg skal nok hjælpe med at spare din røv ud af sengen om morgenen Muuuha ha ha ha haaaa

    ReplyDelete
  2. Nu skulle jeg jo også lige vende mig til det, men bare rolig... jeg skal nok komme til at skrive oftere fremover...

    ReplyDelete