04 June, 2007

N-O-O-B

Lille hurtigt indlæg, dels fordi det er længe siden jeg har skrevet noget sidst, og dels fordi jeg gik ned ad gangen på arbejdet i dag og hørte noget mærkeligt.

Ikke noget specielt, eller banebrydende, bare lidt underligt. En mand stod og kiggede hen over skulderen på sin kollega, og stavede "N-O-O-B". Jeg er ikke helt sikker på konteksten, men jeg har meget svært ved at tro, at det er arbejdsrelateret. Man kan selvføjelig ikke vide, der er trods alt en del it-support, som foregår her i huset...

1 comment:

  1. hm... Det kan man jo tænke lidt over ??? Er det et action shot eller et du har stjålet. Grunden til at jeg spørger er fordi at manden på billedet har seler på. Og hvis folk på din arbejds plads går med seler så må du altså finde et andet sted at arbejde det er simpelhen FOR langt ude !!!

    ReplyDelete