17 September, 2007

Email signatur

OPRINDELIGT INDLÆG FJERNET

Nu er jeg for anden gang i mit liv blevet censureret på min egen blog. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forholde mig til det, men indtil videre, så går jeg med til at min arbejdsgiver begrænse min ytringsfrihed.

Derfor står der nu ikke længere noget om email signature på denne side. Lige gyldigt hvor idiotiske de måtte være. Der står heller ikke noget om bureaukrati, eller undertrykkelse af ytringsfrihed eller arbejdsgiveres ret til at blande sig i hvad deres ansatte foretager sig i deres fritid. Lige meget hvor facistisk en mening ens arbejdsgiver kunne have, så siger jeg ikke noget negativt om det. Ikke her, i hvert fald.

Der er kun glæde og smil, og politisk korrekte budskaber at se her... move along...

1 comment:

  1. måske en fejl...?? I din signatur skriver du Zmag Aps skal der ikke lige et lille s' på der Zmags er det ikke jeres nye navn... ?

    ReplyDelete